XVII Jornadas Peruanas de Fenomenología y Hermenéutica. “La actualidad de la fenomenología y la hermenéutica. Perspectivas y Temas” / 17th Peruvian Journeys of Phenomenology and Hermeneutics. “The Current Relevance of Phenomenology and Hermeneutics. Perspectives and Topics”

Nos complace anunciar la celebración de las XVII Jornadas Peruanas de Fenomenología y Hermenéutica. “La actualidad de la fenomenología y la hermenéutica. Perspectivas y Temas”, que tendrán lugar del miércoles 1 al viernes 3 de setiembre de 2021 vía Zoom y Facebook Live.

Con la participación de: Mariflor Aguilar Rivero (UNAM); Carlos Emilio Gende (U. Nacional del Comahue, Argentina); Sara Heinämaa (U. de Jyväskylä/Helsinki); Hernán Inverso (UBA); Dermot Moran (Boston College/ U. of Dublin); Javier San Martín (UNED) y Luis Niel (UNL, Argentina).

We are pleased to announce the celebration of our 17th Peruvian Journeys of Phenomenology and Hermeneutics. “The Current Relevance of Phenomenology and Hermeneutics. Perspectives and Topics”, which will take place from Wednesday 1 to Friday 3 September via Zoom and Facebook Live.

With the participation of: Mariflor Aguilar Rivero (UNAM); Carlos Emilio Gende (U. Nacional del Comahue, Argentina); Sara Heinämaa (U. of Jyväskylä/Helsinki); Hernán Inverso (UBA); Dermot Moran (Boston College/U. of Dublin); Javier San Martín (UNED), and Luis Niel (UNL, Argentina).

Septiembre 2021

Miércoles 1